مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01اقتصادي

تعطیلات سراسری پایان هفته فقط یک حلقه از زنجیره رونق گردشگری در ایران است


عضو هیات مدیره جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کشور گفت: مصوبه تعطیلات سراسری پایان هفته را باید تنها یک حلقه از زنجیره ای که می تواند به گردشگری کشور کمک، - عضو هیات مدیره جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کشور: تعطیلات سراسری پایان هفته فقط یک حلقه از زنجیره رونق گردشگری در ایران است ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات مدیره جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کشور گفت: مصوبه تعطیلات سراسری پایان هفته را باید تنها یک حلقه از زنجیره ای که می تواند به گردشگری کشور کمک، دید.

صادق کاظمیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمکی که تعطیلات سراسری پایان هفته به صنعت گردشگری ایران می کند، اظهار کرد: این مصوبه را باید به عنوان یک حلقه از زنجیری که می تواند به رونق گردشگری در کشور کمک کند دید.

یک روز تعطیلی بیشتر در هفته یک اقدام مثبت خواهد بود، هرچند این تعطیلی بیشتر برای بخش دولتی و عمومی کشور محسوب می شود و تا اجرایی شدن این مصوبه زمان زیادی سپری خواهد شد.

وی افزود: قطعا این موضوع در اقامتگاه های بوم گردی که نزدیک مراکز جمعیتی و شهرهای بزرگ هستند، می تواند تاثیر خوبی داشته باشد، با تاکید بر اینکه این زنجیره باید تکمیل شود.

یعنی در کنار این مصوبه باید تسهیلاتی به گردشگران داده شود که با توجه به افزایش تورم بتوانند سفر و استفاده از تاسیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات سراسری پایان هفته فقط یک حلقه از زنجیره رونق گردشگری در ایران است

تعطیلات سراسری پایان هفته فقط یک حلقه از زنجیره رونق گردشگری در ایران است