مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:502023-06-28سياسي

استقرار دبیرخانه کنسرسیوم مهارت در دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام گفت:دبیرخانه کمیسیون کنسرسیوم مهارت و اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه ای استان استقرار یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نظری رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در اولین جلسه کنسرسیوم مهارت و اشتغالزایی استان ایلام گفت: دبیرخانه کمیسیون کنسرسیوم مهارت و اشتغال در دانشگاه فنی و حرفه ای استقرار یافته است و به واسطه این دبیرخانه، دبیرخانه های کنسرسیوم های استانی در دانشگاه های فنی و حرفه ای استان ها نیز برقرار خواهد شد.

وی افزود: طرح های ملی در زمینه مهارت آموزی و اشتغال توسط دانشگاه فنی وحرفه ای و اهمیت آموزش های مهارتی اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یادآور شد: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای علاوه بر دانش دانشگاهی و تئوری دارای سطح دانش مهارتی تخصصی هستند که همین موضوع زمینه ساز اشتغال فارغ التحصیلان می شود.

وی بیان کرد: پیشرفت پایدار به سطح صلاحیت های حرفه ای ایجاد شده در دانشجویان بستگی دارد و هدف دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد صلاحیت های حرفه ای مطابق نیاز بازار کار است.

نظری اضافه کرد: از اعضای این کنسرسیوم خواست تا برآوردهای خود را از نیاز صنعت، ظرفیت و پتانسیل های موجود استان در زمینه های تخصصی را به عمل آورند تا تربیت دانشجویان بر اساس مهارت های تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دبیرخانه کنسرسیوم مهارت در دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام

استقرار دبیرخانه کنسرسیوم مهارت در دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام