مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-14سياسي

ارائه آموزش های تعاملی با عینک های واقعیت افزوده


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان بر پایه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، شبیه سازهای آموزشی برای حوزه های مختلف نظامی، پزشکی و صنایع نفت و گاز ارائه کردند که به گفته آنها با استفاده از تکنولوژی، - گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان بر پایه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، شبیه سازهای آموزشی برای حوزه های مختلف نظامی، پزشکی و صنایع نفت و گاز ارائه کردند که به گفته آنها با استفاده از تکنولوژی، آموزش های تعاملی در فضای مجازی ارائه می شود.

صادق حیدری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات فعال است، اظهار کرد: به طور تخصصی در زمینه هوش مصنوعی، متاورس، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فعال هستیم.

وی ادامه داد: یکی از زمینه های تحقیقاتی ما در حوزه شبیه سازهای آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی است که با استفاده از عینک های VR استفاده می شود.

حیدری با بیان اینکه این شبیه ساز آموزشی در حوزه های مختلفی کاربرد دارد، گفت: شبیه سازها برای مجموعه های نظامی، شبیه سازهای پزشکی و صنعتی برای یادگیری تکنسین های برق، مکانیک و جوشکاری و سایر حوزه های مبتنی بر صنعت از جمله دستاوردهای سلیکون تک به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های تعاملی با عینک های واقعیت افزوده

ارائه آموزش های تعاملی با عینک های واقعیت افزوده