مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22سياسي

تحمیل هزینه های زیاد به انتقال خون به دلیل فقدان دستگاه الیزا


مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت:ارسال خون نمونه گیری شده به کرمانشاه به دلیل عدم وجود دستگاه الیزا هزینه های زیادی را به اداره کل انتقال خون استان تحمیل می کند.

- لیلی عاصم آبادی مدیرکل انتقال خون استان ایلام صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت :با توجه به اینکه پایگاه انتقال خون استان ایلام فاقد دستگاه الایزا است، خون نمونه گیری شده برای آزمایش به استان کرمانشاه ارسال می شود.

  وی افزود: با توجه به اینکه ارسال خون برای آزمایش به استان کرمانشاه همه روزه انجام می گیرد، این روند هزینه های زیادی را در طول ماه به اداره کل انتقال خون استان تحمیل می کند.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام اظهار کرد:  تامین و نصب دستگاه الایزا (غربالگری) یکی از مهمترین نیازهای این نهاد در استان است، استقرار این دستگاه در مرکز انتقال خون ایلام موجب کاهش هزینه ها و زمان پاسخگویی به مراجعان خواهد شد.

  وی بیان کرد: تامین و نصب این دستگاه در داخل استان موجب کاهش هزینه ها و زمان در این پایگاه خدمات رسان می شود.

  وی با بیان اینکه نصب دستگاه الایزا از مرکز درخواست شده است، توضیح داد: سازمان انتقال خون مرکزی اقدام به تهیه این دستگاه برای مراکز استانی فاقد آن، کرده است اما به علت تشریفات گمرکی روند تحویل دستگاه به کندی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل هزینه های زیاد به انتقال خون به دلیل فقدان دستگاه الیزا

تحمیل هزینه های زیاد به انتقال خون به دلیل فقدان دستگاه الیزا