مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-07سياسي

خدمت رسانی 150 موکب در مهمانی غدیری شهر همدان


همدان_رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت:150 موکب در روز عید غدیر و مهمانی پیاده روی خدمت رسانی می کنند.

- حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریم عید بزرگ غدیر اظهار کرد: در شهرستان همدان در این ایام و مناسبت ها برنامه های متنوعی در حال برگزاری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، برگزاری کاروان خودرویی، دوچرخه سواری، کاروان موتوری، شاد پیمایی و جشن های محلات در حال برگزاری است که به یمن و برکت روز غدیر بسیاری از مساجد وگرودها دور هم جمع شدند تا یک کار بزرگ و مشترک را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اوج و قله برنامه ها در روز عید غدیر است گفت: این برنامه ها در روز عید با برپایی دعای ندبه در چند نقطه شهرستان شروع می شود و برنامه بعدی حضور چند گروه مردمی بر مزار مطهر شهدای سادات و با دیدار سادات در محلات خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی همچنین به جشن کیلومتری شهرستان همدان در بلوار ارم از ساعت 17 روز عید غدیر اشاره کرد و افزود: در این مراسم با شکوه مواکب و غرفه های متعددی شامل، غرفه های فرهنگی، پزشکی، حجاب و عفاف، جوانی جمعیت، کودکان و… برگزاری می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به برگزاری جشن کیلومتری غدیر از انتهای بلوار سعیدیه تا پاراک ارم و برپایی بیش از 150 موکب در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 150 موکب در مهمانی غدیری شهر همدان

خدمت رسانی 150 موکب در مهمانی غدیری شهر همدان