مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-22اقتصادي

ایجاد بیش از 600 فرصت شغلی برای مددجویان موردحمایت البرزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون به 614 نفر مددجو و نیازمند البرزی خدمات ایجاد اشتغال ارائه شد.

- کیومرث عدل بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان باهدف فقرزدایی و تقویت اقتصاد خانواده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 614 نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل: پرداخت تسهیلات، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

عدل بخش با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت به هفت دهک پایین درآمدی نیز تعلق می گرفت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 میلیارد تومان به 300 نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز در بحث آموزش های مقدماتی و مهارتهای فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال گفت: در سه ماهه اول امسال تعداد 250 نفر از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد و همچنین تعداد 64 مورد از طریق معرفی به کاریابی مشغول به کار شده اند.

کیومرث عدل بخش بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه های خدماتی، تولیدی صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 600 فرصت شغلی برای مددجویان موردحمایت البرزی

ایجاد بیش از 600 فرصت شغلی برای مددجویان موردحمایت البرزی