مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-11بين الملل

خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن هشدار داد


منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به واشنگتن درباره تکرار نقض حریم هوایی پیونگ یانگ هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و از اعضای کمیته مرکزی حزب کارگران این کشور، به آمریکا در مورد نقض مکرر حریم هوایی کره شمالی هشدار داد.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی به نقل از کیم یو جونگ گفته است که در صورت تکرار این نقض، این یک موضوع جدی برای ارتش آمریکا خواهد بود.

خواهر کیم جونگ اون تاکید کرده که ارتش کره شمالی آماده است تا در پاسخ به تحریکات آمریکا وارد عمل شود.

وی همچنین اعلام کرد که یک هواپیمای شناسایی آمریکایی روز دوشنبه 10 جولای (19 تیر) 8 بار حریم هوایی منطقه انحصاری اقتصادی کره شمالی در دریای ژاپن را نقض کرده است.

پیش تر یک مقام در وزارت دفاع کره شمالی آمریکا را متهم به نقض حریم هوایی این کشور با انجام پروازهای شناسایی کرده و هشدار داده بود با وجود این که پیونگ یانگ خویشتن داری پیشه کرده چنین اقداماتی ممکن است به شلیک به سوی این هواپیماهای آمریکایی منجر شود.

این مقام افزوده است که هیچ تضمینی وجود ندارد که تصادفا هواپیماهای استراتژیک جاسوسی نیروی هوایی آمریکا مورد اصابت موشک از سوی کره شمالی قرار نگیرند و به آب های دریای شرق سقوط نکنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن هشدار داد

خواهر رهبر کره شمالی به واشنگتن هشدار داد