مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-19بين الملل

رییس جمهور برزیل: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است


رییس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کاراییب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهور برزیل ضمن اشاره به اهمیت تلاش همه کشورها برای حل و فصل درگیری در اوکراین اعلام کرد: جامعه جهانی دارد از این درگیری خسته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، بروکسل میزبان نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کاراییب (CELAC) بود که در آن رییس جمهور برزیل با ایراد اظهارات تند علیه روسیه مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، رییس جمهور برزیل در جریان این اجلاس گفت: جهان دارد خسته می شود.

کشورها دارند خسته می شوند.

لولا داسیلوا همچنین از گابریل بوریچ رییس جمهور شیلی انتقاد کرد که در جریان این اجلاس از رهبران کشورهای آمریکای لاتین خواست اقدامات طرف روس در درگیری در اوکراین را محکوم کنند.

وی درباره اظهارات رییس جمهور شیلی گفت: شاید عدم عادت به شرکت در چنین جلساتی باعث می شود که جوانان تندتر رفتار کرده و بیش از حد عجولانه عمل کنند.

پیش از این، سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کاراییب در جریان اجلاس دو روزه سران در بروکسل برای مدت طولانی نتوانستند بر سر بیانیه نهایی به توافق برسند که یکی از موانع اصلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برزیل: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است

رییس جمهور برزیل: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است