مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-06اقتصادي

حفظ جایگاه ایران در رقابت ترانزیتی مشروط به ارتقاء زیرساخت های حمل و نقلی است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: حفظ جایگاه ایران به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی شاخص در منطقه مشروط به توسعه، - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی: حفظ جایگاه ایران در رقابت ترانزیتی مشروط به ارتقاء زیرساخت های حمل و نقلی است ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: حفظ جایگاه ایران به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی شاخص در منطقه مشروط به توسعه، تکمیل و تامین زیرساخت های لازم در بخش های مختلف خصوصا حمل و نقل ریلی است.

محمدرضا توکلی زاده 14 تیر در نشستی با نمایندگان سازمان بین المللی حمل ونقل جاده ای (ایرو) با مرور مجموعه همکاری های سازمان ایرو و اتاق بازرگانی خراسان رضوی در سنوات گذشته اظهار کرد: موقعیت ژئوپولیتیک ایران، فرصت های ارزشمندی را از منظر مسیرهای ترانزیتی برای کشورمان ایجاد کرده است.

وی افزد: پیدایش رقبای جدید در حوزه ترانزیت و تعریف کریدورهای جدیدی که بعضا ایران را در مسیر خود ندارند، لزوم توسعه زیرساخت های این بخش را به ما یادآور می شود.

در حال حاضر در موضوع حمل ریلی کالا، دغدغه های و کمبودهای زیرساختی متعددی وجود دارد که باید مرتفع شوند چون پاسخگوی حجم بالای کالاهای صادراتی و ترانزیتی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ جایگاه ایران در رقابت ترانزیتی مشروط به ارتقاء زیرساخت های حمل و نقلی است

حفظ جایگاه ایران در رقابت ترانزیتی مشروط به ارتقاء زیرساخت های حمل و نقلی است