مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-10اقتصادي

رشد 22درصدی تولید برق در پیک بار تیرماه توسط نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد 22 درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در 17 روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش محمودی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این نیروگاه در ورود به پیک تابستان بالغ بر 1040 مگاوات تولید داشته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد رشد تولید داشته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با بیان اینکه این نیروگاه در ورود به پیک تابستان، در سال گذشته 854 و در سال 1400 نیز 768 مگاوات ساعت تولید داشته افزود: تمام تلاش پرسنل نیروگاه بر این است تا فصل گرم را بدون هیچ مانعی به پایان رسانده و تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

محمودی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه بندرعباس با تمام توان و حداکثر ظرفیت در مدار بوده و روزانه بطور متوسط 24 هزار و 700 مگاوات ساعت انرژی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق می کند.

لازم به ذکر است: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و 2 واحد گازی با ظرفیت 1320 مگاوات به عنوان بزرگ ترین نیروگاه جنوب شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تأمین برق استان هرمزگان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 22درصدی تولید برق در پیک بار تیرماه توسط نیروگاه بندرعباس

رشد 22درصدی تولید برق در پیک بار تیرماه توسط نیروگاه بندرعباس