مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-17پزشكي

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی تا 2 سال آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی در 2 فاز تعریف شده است که انتظار می رود از فاز اول آن با ظرفیت 300 تخت طی دو سال آینده بهره برداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دیدبان در نشست خبری که عصر دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهار کرد: مسئولین می دانند که چشم ها عملکرد آن ها را پایش می کند و این موضوع از دلایلی است که همه باید کار خود را به بهترین شکل انجام دهند چراکه این امر می تواند امیدبخش افراد جامعه باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در حال حاضر بیش از 80 پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان فعال است که این تنها بخشی از فعالیت ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین است؛ خوشبختانه در حال حاضر هیچ پروژه متوقفی نداریم و در بسیاری از موارد از جمله در شهرستانک و مشعل دار ما موفق شده اینکه پروژه را به انجام برسانیم و منتظر تأمین زیرساخت ها از سوی سازمان های ذی ربط برای بهره برداری پروژه هستیم.

وی گفت: ما انتظار داریم که شورای شهرها از ما مطالبه داشته باشند ولی در حال حاضر در خیلی از شهرهای استان نظیر معلم گلایه ما مطالبه تأمین زیرساخت ها برای مجموعه های سلامت را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی تا 2 سال آینده

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی تا 2 سال آینده