مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-26اجتماعي

استخدام 856 نفر از جوانان استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی


استاندار بوشهر از استخدام 856 نفر از جوانان استان با اولویت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از استخدام 856 نفر از جوانان استان با اولویت فارغ التحصیلان دانشگاه ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان خبر داد.

احمد محمدی زاده دوشنبه 5 تیر در نشست با مسئولان دانشگاه های استان بوشهر با تأکید بر تقویت مدیریت فرهنگی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان، اظهار کرد: جوانان و دانشجویان آینده سازان این مرز و بوم محسوب می شوند و توجه به مدیریت فرهنگی این عرصه بسیار مهم است و باید در اولویت قرار بگیرد.

وی تقویت زیرساخت های فرهنگی در دانشگاه ها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توجه به آموزه های دینی، مذهبی از جمله فرهنگ عاشورا حسینی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه ها سبب ناکام ماندن اهداف دشمنان می شود.

استاندار بوشهر نقش اعمال دینی و مذهبی به ویژه اقامه نماز در تربیت اسلامی و جلوگیری از تخلفات و آسیب های اجتماعی را مهم دانست و بیان کرد: نشست های معرفتی، جهاد تبیین و ایجاد کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها یک ضرورت است.

محمدی زاده برگزاری یادواره شهدا توسط دانشجویان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توانمندی های آموزشی، مهارتی و معرفتی در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 856 نفر از جوانان استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

استخدام 856 نفر از جوانان استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی