مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-27پزشكي

رهاسازی یک شاه بوف به روشی عجیب+فیلم


آزاد کردن پرندگان اسیر تابع قوانینی است که به نظر می رسد در بعضی از موارد این موضوع جدی گرفته نمی شود و فقط پرنده رها می شود.

-                                                                                                                   روش غیر استاندارد آزادسازی شاه بوف رها سازی این گونه ی شب زی در روشنایی روز، ایجاد ترس برای جانوری که دچار استرس فراوان است، قرار دادن پرنده در ارتفاع به جای قرار دادن آن در روی زمین برای اختیار داشتن برای شروع پرواز، عدم تسلط کامل بر اندام پرنده، در اختیار گرفتن پای پرنده در هنگام مهار وزن کل بدن و .

 این نوع از آزاد کردن کاملاً ناموفق است و دوباره مجبور می شوند پرنده را اسیر کنند، چون جغد در روشنایی روز توانایی کمتری برای شناسایی محیط اطراف دارد و گیج و سردرگم می شود و توانایی پرواز ندارد.

این افراد که مشخص نیست از سازمان محیط زیست هستند یا نه به طور کامل بدون در نظر گرفتن شرایط پرنده او را آزاد می کنند و حتی پای پرنده در دستان آزاد کننده باقی می ماند و پرنده آویزان می شود.

جغد شاه بوف از جمله بزرگ ترین جغد های موجود در کشور ایران است که علاوه بر زیبایی، شکوه بسیار زیادی میان دیگر پرندگان دارد و همین باعث شده تا نسبت به طول بال و شاخه و رده و راسته این پرنده توجه ویژه ای شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک شاه بوف به روشی عجیب+فیلم

رهاسازی یک شاه بوف به روشی عجیب+فیلم