مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-22اقتصادي

تخصیص بخشی از بودجه آموزش شهروندی همدان به حوزه انرژی


رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه اعتقاد بر آموزش در بحث استفاده بهینه از انرژی و به ویژه برق داریم؛ گفت: لازم است از محل بودجه آموزش شهروندی در این رابطه برنامه هایی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بازدید اعضای شورا از نیروگاه شهید مفتح با اشاره به زحمات کارکنان این نیروگاه در راستای تولید برق، اظهار کرد: برنامه ها و تدابیر بسیار اثرگذاری به این منظور و جلوگیری از بروز مشکلات در این حوزه از سوی مدیران این بخش در همدان اندیشیده می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت نیروگاه شهید مفتح از قبل مطالبی مبنی بر دلیل خشکسالی منطقه به علت فعالیت نیروگاه در اذهان وجود داشته است، گفت: البته این موضوع کاهش یافته و وظیفه ما نیز روشنگری مردم و تبیین در این خصوص است.

رییس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه تب انتقادات از نیروگاه شهید مفتح مبنی بر دلیل خشکسالی منطقه، اکنون بسیار کم شده است، افزود: این امر به دنبال استفاده نیروگاه از پساب بوده و مردم نیز کاهش نزولات و خشکسالی در این مسئله را درک می کنند.

مسگریان با اشاره به مصرف بالای انرژی و به ویژه برق در کشور و استان، تصریح کرد: باید در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشیم و این یک وظیفه همگانی است؛ با مقایسه وضعیت برق در کشورهای اطراف و کشور ما باید قدردان ثبات تولید انرژی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بخشی از بودجه آموزش شهروندی همدان به حوزه انرژی

تخصیص بخشی از بودجه آموزش شهروندی همدان به حوزه انرژی