مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-22اجتماعي

واگذاری آخرین فرزند «شیرخوارگاه حضرت رقیه»


مدیرکل بهزیستی استان تهران از واگذاری آخرین فرزند شیرخوارگاه حضرت رقیه به خانواده متقاضی خبر داد و گفت: به طور کلی فرآیند رسیدگی، تشکیل پرونده و رسیدن به مرز واگذاری کودک بسیار تسهیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه موضوع فرزندخواندگی و واگذاری کودکان فاقد سرپرست یکی از وظایف سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: طی سنوات گذشته با سیاست های مختلفی به این موضوع نگاه می شد و خانواده های متقاضی نیز عموما به دنبال فرزندخواندگیِ نوزادان فاقد سرپرست موثر بودند، اما امروز در ورودی فرزندان تنوع سنی رخ داده و از سوی دیگر فرهنگ سازی خوبی برای پذیرش کودکان توسط خانواده هایی که خود دارای فرزند هستند ایجاد شده است و در مواردی هم خانواده های متقاضی به دنبال فرزندخواندگی کودکان با نیاز درمانی خاص هستند.

وی با اشاره به تسهیل فرایند فرزندخواندگی گفت: در حال حاضر سرعت فرزندخواندگی در سازمان بهزیستی افزایش یافته است و آخرین فرزند شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) هم واگذار شد البته این به معنی تعطیلی شیرخوارگاه نیست.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: هم اکنون در بهزیستی استان تهران رکورد زده شده و روزانه یک فرزند به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار می شود، به گونه ای که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری آخرین فرزند «شیرخوارگاه حضرت رقیه»

واگذاری آخرین فرزند «شیرخوارگاه حضرت رقیه»