مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:462023-07-04سياسي

بازگشت نخستین گروه از حاجیان اصفهانی از سرزمین وحی


علی شاه نظری معاون عملیات فرودگاهی و مسؤول عملیات حج فرودگاه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با ورود اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از جده به اصفهان در ساعت 14 و 20 دقیقه امروز سه شنبه سیزدهم تیرماه، عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به فرودگاه شهید بهشتی آغاز و تا تاریخ بیست و چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فرودگاه شهید بهشتی در بازه زمانی 12 روزه بازگشت حاجیان، میزبان 8 هزار و 102 زائر خانه خدا در قالب 55 کاروان خواهد بود که پیرو برنامه ریزی های انجام شده زائران طی 33 پرواز به این فرودگاه باز خواهند گشت.

  شاه نظری بیان کرد: کاروان های استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در دو مرحله از تاریخ 13 تیرماه لغایت 18 تیرماه با 19 پرواز از مبدأ جده و از تاریخ 20 تیرماه لغایت 24 تیرماه با 14 پرواز از مبدأ مدینه وارد فرودگاه شهید بهشتی خواهند شد.

مسؤول عملیات حج اداره کل فرودگاه های استان اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل فشردگی و تراکم پروازهای بازگشت حجاج به اصفهان و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران گرامی در فرودگاه، از مستقبلین درخواست می شود برای جلوگیری از ایجاد ازدحام در مسیرهای خروجی حجاج از حضور در فرودگاه خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نخستین گروه از حاجیان اصفهانی از سرزمین وحی

بازگشت نخستین گروه از حاجیان اصفهانی از سرزمین وحی