مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-09سياسي

اتمام حدنگاری یک تکلیف ملی است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:حدنگاری خواست نظام است که توأمان منافع مردم و کل کشور را تأمین می کند و باید به عنوان یک راهبرد فرا قوه ای از سوی دستگاه های مرتبط جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر منتفی کردن نقل و انتقال اموال غیر منقول با اسناد عادی زمانی محقق می شود که تمامی اراضی و املاک سنددار شوند و نقل و انتقالات اموال غیر منقول با اسناد رسمی انجام شود که مجمع تشخیص مصلح نظام نیز می بایست از باب مصلحت و رفع فساد به این مسئله ورود کند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه 80 درصد اراضی کشاورزی تا پایان سال جاری می بایست حدنگاری و دارای سند شوند افزود: کمیسیون های رفع تداخلات اراضی در برخی استان ها عملکرد ضعیفی دارند و باید این نقیصه هرچه زودتر در راستای تحقق فرامین رهبری، با طرح پیگیری در شوراهای حفظ حقوق بیت المال حل و فصل و ساماندهی شود.

بابایی با تأکید بر اینکه اتمام حدنگاری یک تکلیف ملی است اظهار داشت: این امر مهم خواست نظام است که توأمان منافع مردم و کل کشور را تأمین می کند و باید به عنوان یک راهبرد فرا قوه ای از سوی دستگاه های مرتبط جدی گرفته شود.

معاون رییس قوه قضاییه با تاکید بر آمار قابل توجه اسناد دفترچه ای در کشور گفت: باید اسناد دفترچه ای هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند که در این راستا از ظرفیت شرکت های برون سپار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حدنگاری یک تکلیف ملی است

اتمام حدنگاری یک تکلیف ملی است