مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-22پزشكي

علت مرگ نوزاد نارس در بیمارستان قشم چیست؟


خبر تولد پیش از موعد نوزادان دوقلو و مرگ یکی از آن ها در بیمارستان قشم بار دیگر افکار عمومی جزیره را نسبت به کمبود امکانات درمانی در جزیره حساس ساخته و نبود بخش مراقبت ویژه از نوزادان (NICU) و آمبولانس هوایی با تجهیزات مناسب برای اعزام به موقع بیماران .

- ایسنا/هرمزگان خبر تولد پیش از موعد نوزادان دوقلو و مرگ یکی از آن ها در بیمارستان قشم بار دیگر افکار عمومی جزیره را نسبت به کمبود امکانات درمانی در جزیره حساس ساخته و نبود بخش مراقبت ویژه از نوزادان (NICU) و آمبولانس هوایی با تجهیزات مناسب برای اعزام به موقع بیماران را بیشتر از گذشته نمایان ساخته است.

شرایط جغرافیایی جزیره، سختی تردد دریایی که منجر به مشکلات در اعزام بیماران به مرکز استان می شود در کنار کمبود امکانات درمانی برای قشموندان چالش های زیادی ایجاد کرده و ضروری است مسئولان استان و کشور فکری به حال وضعیت بهداشتی و درمانی این جزیره پهناور کنند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهرستان قشم و پزشک نوزادان زودرس در تشریح جزییات تولد و مرگ نوزاد به خبرنگار ایسنا گفت: صبح روز چهارشنبه 28 تیرماه ساعت 5:50 دقیقه مادر باردار 26 هفته و 5 روزه با درد زایمان به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم مراجعه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ نوزاد نارس در بیمارستان قشم چیست؟

علت مرگ نوزاد نارس در بیمارستان قشم چیست؟