مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-05حوادث

حریق در کمین مراتع و جنگل های خلخال


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال گفت: پیشگیری از بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل های خلخال با توجه به در پیش بودن گرما و خشکی هوا لازم و ضروری است - احمد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع دو آتش سوزی در مراتع خلخال طی دو روز گذشته اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن گرما و خشکی هوا و وجود پوشش علفی و خشک در عرصه های منابع طبیعی، رعایت موارد ایمنی در راستای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل ها و مراتع از سوی همگان ضروری است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از حریق در عرصه های ملی و طبیعی به عنوان ساده ترین اقدام نیازمند مشارکت فعال همه مردم با هدف حفاظت از سرمایه های ملی است، گفت: در این راستا بهره برداران و جوامع محلی، گردشگران و عموم مردم از روشن کردن آتش در جنگل ها و مراتع خودداری کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلخال بیان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده غالب حریق های روی داده در جنگل ها و مراتع در خارج از ساعات کاری اداری و روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات اتفاق می افتد.

عزیزی ادامه داد: دامداران، کشاورزان، گردشگران و تمام کسانی که در محیط های طبیعی برای تفریح و یا کار حضور دارند از روشن کردن آتش در طبیعت بخصوص مناطق حساس جنگلی و مرتعی جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در کمین مراتع و جنگل های خلخال

حریق در کمین مراتع و جنگل های خلخال