مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-15حوادث

دستگیری مجرم فراری حین ورود به کشور/ او 10 سال با هویت جعلی در اتریش اقامت داشت


ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که 10 سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

- ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که 10 سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

رییس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که 10 سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ نعمت الله طاهرپور در این خصوص، اظهار داشت: ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که 10 سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

  وی افزود: این فرد در سال 92 به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت خانمی را مجروح و پس از رها کردن وی به صورت غیرقانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شده و مدت 10 سال در کشور اتریش اقامت داشته و با اخذ ویزای جهانگردی به مدت اقامت 90 روزه وارد ایران شده بود که با هوشیاری ماموران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مجرم فراری حین ورود به کشور/ او 10 سال با هویت جعلی در اتریش اقامت داشت

دستگیری مجرم فراری حین ورود به کشور/ او 10 سال با هویت جعلی در اتریش اقامت داشت