مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-01دانش

پردیس علم و فناوری سبزوار ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری و زارت علوم در نشست با رییس و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار گفت: - سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از اخذ مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری و زارت علوم در نشست با رییس و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی پردیس علم و فناوری سبزوار گفت: راه اندازی این پردیس محور توسعه فناوری در غرب خراسان رضوی خواهد بود.

رضایی فر افزود: درگذشته اتصال بین دانشگاه و صنعت همیشه از زاویه صنایع پیشرفته دیده می شد، اما امروزه پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری به عنوان حلقه واسط این اتصال، تبیین تولید فناوری را برعهده دارند.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به برنامه های مختلف این معاونت در جهت توسعه زیست بوم فناوری در دانشگاه ها اظهار کرد: طرح دستیار فناوری از جمله برنامه های جدی این معاونت است که با حمایت مالی وزارت علوم و محوریت کارآموزی دانشجویان در شرکت های فناور در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس علم و فناوری سبزوار ایجاد می شود

پردیس علم و فناوری سبزوار ایجاد می شود