مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-10اقتصادي

آبیاری تناوبی در 17 هزار هکتار شالیزار محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از آبیاری تناوبی در 17 هزار و 545 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.

- به منظور مدیریت بهینه آب در زمین های کشاورزی در مازندران انجام شد؛ آبیاری تناوبی در 17 هزار هکتار شالیزار محمودآباد ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از آبیاری تناوبی در 17 هزار و 545 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.

محمد هادی زاده امروز 19 تیرماه در گفت وگویی با اشاره به اینکه 17 هزار و 545 هکتار اراضی زراعی شهرستان محمودآباد به کشت برنج اختصاص یافت، گفت: وضعیت سبز مزارع شالیزاری این شهرستان مطلوب است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از خوشه دهی ارقام محلی برنج در 9500 هکتار زمین شالیزاری این شهرستان تا تیرماه امسال خبر داد.

وی تصریح کرد: تاکنون مبارزه مکانیکی با علف های هرز با انجام عملیات وجین دستی در 17 هزار و 285 هکتار مزارع شالیزاری این شهرستان صورت گرفت.

هادی زاده با اشاره به مبارزه با بلاست برگ در 685 هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان، افزود: مبارزه بیولوژیک با کرم ساقه خوار در نسل دوم در 500 هکتار و مبارزه شیمیایی نیز در نسل دوم هزار و 125 انجام شد.

این مسئول با اشاره به تقریباً تمام شالیزاری این شهرستان آبیاری تناوبی صورت گرفته، تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی برای مصرف بهینه آب در زراعت برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری تناوبی در 17 هزار هکتار شالیزار محمودآباد

آبیاری تناوبی در 17 هزار هکتار شالیزار محمودآباد