مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28اقتصادي

سهم 18 درصدی صندوق کارآفرینی امید در اشتغال کشور


معاون مدیرعامل و مدیر توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: به رغم آن که صندوق سهم 16 صدم درصدی در مبادلات بانکی دارد اما در ایجاد اشتغال 18 درصد سهم ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق حسنی شامگاه سه شنبه در رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به کسب و کار روستایی در استانداری اردبیل اظهار کرد: نقش صندوق در تقویت شرکت های دانش بنیان و توسعه فناوری های جدید یک نقش ممتاز و بی بدیلی بوده و در همه عرصه ها توانسته حمایت لازم را از کارآفرینان انجام دهد.

وی تصریح کرد: صندوق در 2 دهه فعالیت خود که در قالب فرصت های شغلی، مهر امام رضا، کارآفرینی امید و یا صندوق پیشرفت و عدالت فعالیت می کند، فارغ از نام ها و عناوین مختلف در دولت های گذشته سعی کرده تا رسالت خود را در حمایت از صنایع کوچک و طرح های خوداشتغالی انجام دهد.

معاون مدیرعامل و مدیر توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید گفت: از سال 96 تاکنون تمرکز این صندوق بر طرح های توسعه کسب و کار روستایی و اشتغال در این بخش بوده و در تأمین مالی طرح های کارآفرینی روستایی ورود پیدا کرده است.

حسنی افزود: بعد از اجرای موفق طرح هر روستا یک محصول طرح جدیدی را با نام روستای نوفن آغاز کرده تا با استفاده از ظرفیت روستاها بتوانند در حوزه کسب و کارهای نوین و فناورانه ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 18 درصدی صندوق کارآفرینی امید در اشتغال کشور

سهم 18 درصدی صندوق کارآفرینی امید در اشتغال کشور