مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:162023-07-22حوادث

عملیات نجات بخش اورژانس هوایی گلستان+ فیلم


محمدجواد مقسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد 107 هزار و 802 تماس با اورژانس گلستان حاصل شده که از این تعداد 26 مورد توسط اورژانس هوایی امدادرسانی شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گلستان گفت: بالگرد اورژانس گلستان در این مدت توانسته بیماران بدحالی را از شهرهای مختلف استان گلستان به گرگان منتقل کرده تا در کوتاه ترین و حساس ترین زمان، بیمار از خدمات درمانی به موقع بهره مند شده و از مرگ احتمالی نجات پیدا کند.

وی تصریح کرد: در آخرین ماموریت اورژانس هوایی که در اواخر تیرماه انجام شد، بعد از تماس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس با اورژانس هوایی گلستان، هماهنگی های لازم با سازمان اورژانس کشور صورت گرفت و بالگرد اورژانس مصدوم را به گرگان منتقل کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گلستان خاطرنشان کرد: مصدوم آقا 57 ساله بوده که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ترومای شدید ستون فقرات شده و با احتمال قطع نخاع به محض رسیدن به گرگان، بلافاصله با هواپیمای بال ثابت سازمان اورژانس کشور(هوانیروز) به بیمارستان 501 ارتش در تهران منتقل شد.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نجات بخش اورژانس هوایی گلستان+ فیلم

عملیات نجات بخش اورژانس هوایی گلستان+ فیلم