مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:472023-07-11پزشكي

6 حاجی ایرانی در بیمارستان های مدینه بستری هستند


بر اساس جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه، از ابتدای حضور زائران ایرانی در سرزمین وحی تاکنون 23 بیمار برای درمان به بیمارستان های سعودی در مدینه اعزام شده اند و درحال حاضر 6 بیمار بستری و تحت درمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طبق اعلام ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه، این مرکز از شروع عملیات حج در سوم خرداد تاکنون، در مجموع بیش از 50 هزار خدمت پزشکی ارائه کرده است.

خدمات پرستاری در زمینه های عمل جراحی، تزریقات، سرم تراپی، پانسمان و بررسی وضعیت فشار خون و قند بیماران به 14 هزار و 844 خدمت می رسد.

امروز نیز یک هزار و 307 خدمت پرستاری ارائه شده که بیش از 250 مورد آن خدمت تزریقات است.

در اطلاعیه این مرکز آمده است که تاکنون 23 بیمار برای درمان به بیمارستان های سعودی و 114 مورد نیز برای دیالیز اعزام شده اند و درحال حاضر تنها 6 بیماربستری و تحت درمان هستند.

بر پایه این گزارش، در مجموع بیش از 15 هزار و 437 خدمت ویزیت در مطب های مجموعه ها و 17 هزار و 74 نسخه در داروخانه های درمانگاه ها و بیمارستان مدینه وصول شده است.

تعداد زائران امروز در مدینه منوره بیش از 9 هزار و 700 نفر اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امسال 87 هزار و 541 نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف شدند و بازگشت حجاج از روزهای گذشته آغاز شده است و تا سوم مرداد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 حاجی ایرانی در بیمارستان های مدینه بستری هستند

6 حاجی ایرانی در بیمارستان های مدینه بستری هستند