مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-03اقتصادي

60 درصد ساعات شبانه روز؛ میزان مصرف برق بیش از سقف مجاز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از ابتدای خرداد در استان 60 درصد ساعات شبانه روز میزان مصرف برق بیش از سقف تعیین شده بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از ابتدای خرداد در استان 60 درصد ساعات شبانه روز میزان مصرف برق بیش از سقف تعیین شده بوده است.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مشترکان در بخش خانگی و تجاری افزایش مصرف برق را رقم می زنند، گفت: مصرف برق در بخش های خانگی و تجاری خراسان جنوبی، بیشتر از حد استاندارد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان کرد: در بخش خانگی باید نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد و در بخش تجاری نسبت به سال گذشته شش درصد کاهش مصرف داشته باشیم.

دادگر با بیان اینکه از ابتدای فصل گرم شاهد روند افزایشی در مصرف برق در این دو حوزه هستیم، تصریح کرد: با توجه به پایش و اجرای برنامه های مدیریت مصرف در حوزه اداری، صنعتی، کشاورزی و مولد وضعیت مطلوب است، اما در بخش خانگی و تجاری هنوز به اهداف مورد نظر نرسیده ایم.

وی بیان کرد: براساس برنامه مدیریت مصرف، باید روزانه در بخش کشاورزی 20 مگاوات (به جزء روزهای جمعه)، در بخش خانگی 11 مگاوات، در بخش اداری 8 مگاوات، بخش های تجاری و مولد 2 و در بخش صنعت 17 مگاوات برق صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد ساعات شبانه روز؛ میزان مصرف برق بیش از سقف مجاز

60 درصد ساعات شبانه روز؛ میزان مصرف برق بیش از سقف مجاز