مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-05اقتصادي

محرابیان: صنایع سیمان نیروگاه خودتامین احداث کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علی اکبر محرابیان» در نشست مشترک با اعضای انجمن سیمان کشور افزود: صنعت سیمان ایران در جهان در مقام ششم صنایع بزرگ قرار دارد و اکثریت واحد های سیمانی از رشد تولید خوبی برخوردارند.

- وزیر نیرو گفت: صنایع سیمان کشور می توانند در تعامل با یکدیگر اقدام به تأسیس نیروگاه خودتامین برق کنند تا علاوه بر تأمین برق پایدار مورد نیاز خود، از طریق فروش برق مازاد به شبکه برق کشور به کسب سود بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان در نشست مشترک با اعضای انجمن سیمان کشور افزود: صنعت سیمان ایران در جهان در مقام ششم صنایع بزرگ قرار دارد و اکثریت واحد های سیمانی از رشد تولید خوبی برخوردارند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ زنجیره تولید صنایع سیمان، به امکان استفاده نامحدود از برق توسط صنایع از ساعت 24 تا هشت صبح اشاره و تاکید کرد: اعضای انجمن و مدیرعامل مدیریت شبکه برق کشور با یکدیگر نسبت به طراحی یک مدل مشترک اقدام کنند تا علاوه بر اجرای طرح مدیریت مصرف برق تابستان، صنعت سیمان 10 درصد انرژی بیشتر در دوره مدیریت مصرف تابستان جاری نسبت به سال قبل تحویل بگیرد.

وزیر نیرو گفت: به این ترتیب تولید 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: صنایع سیمان نیروگاه خودتامین احداث کنند

محرابیان: صنایع سیمان نیروگاه خودتامین احداث کنند