مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-16اجتماعي

افزایش دو برابری فرزندخواندگی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم بیان کرد: در سال گذشته 37 مورد فرزند خواندگی داشتیم؛ این میزان نسبت به سال 1400 که 18 مورد فرزندخواندگی داشتیم رشد دو برابری را داشته است و امیدواریم این روند در سال جاری نیز ارتقاء کمی و کیفی داشته باشد.

- ایسنا/قم معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم بیان کرد: در سال گذشته 37 مورد فرزند خواندگی داشتیم؛ این میزان نسبت به سال 1400 که 18 مورد فرزندخواندگی داشتیم رشد دو برابری را داشته است و امیدواریم این روند در سال جاری نیز ارتقاء کمی و کیفی داشته باشد.

علیرضا محمدی به مناسبت هفته بهزیستی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی در قالب سه دفتر حمایت از کودکان و نوجوانان، دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی فعالیت می کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان قم با بیان اینکه دفتر حمایت از کودکان و نوجوانان ساماندهی کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست را بر عهده دارد، افزود: کودکانی که سرپرست موثری ندارند و والدین آن ها معتاد و یا زندانی هستند و همچنین شیرخواران و نوزادان بی سرپرست و مجهول الهویه با حکم مقام قضایی در مرکز ما پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری فرزندخواندگی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته

افزایش دو برابری فرزندخواندگی سازمان بهزیستی قم در سال گذشته