مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-15فرهنگي

کتاب «داود رشیدی» روی پیشخوان کتابفروشی ها


کتاب «داود رشیدی» از مجموعه «ماندگاران صحنه» همزمان با سالروز تولد این هنرمند شاخص هنرهای نمایشی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

- کتاب داود رشیدی از مجموعه ماندگاران صحنه همزمان با سالروز تولد این هنرمند شاخص هنرهای نمایشی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با سالروز تولد داود رشیدی هنرمند شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون کتاب داود رشیدی از مجموعه ماندگاران صحنه که به گردآوری منصور خلج و توسط دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی منتشر شده، روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت.

در بخش ابتدایی این کتاب سرگذشت زندگی داود رشیدی در قالب گفت وگو با ایشان آمده و در ادامه یادداشت هایی به قلم علی نصیریان، داریوش شایگان، احمدرضا احمدی، کیومرث پوراحمد، احترام برومند، مرضیه برومند، رضا بابک و قطب الدین صادقی منتشر شده است.

پیام داود رشیدی به مناسبت هفتمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران، سه یادداشت درباره چشم به راه گودو و گاه شمار زندگی داود رشیدی بخش های دیگر کتاب را تشکیل می دهد.

کتاب داود رشیدی از مجموعه ماندگاران صحنه با طراحی جلد امیر اسمی و در شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات نمایش به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «داود رشیدی» روی پیشخوان کتابفروشی ها

کتاب «داود رشیدی» روی پیشخوان کتابفروشی ها