مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-22سياسي

راه توسعه نیازمند دو عنصر سرمایه گذاری و کار جهادی است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه ما در بین همسایگان قدرتمند از استان قرار گرفتیم، راه توسعه نیازمند دو عنصر سرمایه گذاری و کار جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین امیرقلی جعفری بروجنی اول تیرماه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال وبختیاری با حضور وزیر کار، با بیان کمبود فرصت ها با استناد به سخن حضرت علی علیه السلام ( الفُرصَه تمُّر مرَّ السَحاب) که فرصت ها را باید قدر دانست و این خطاب به همه مدیران است، اظهار کرد: توسعه نامتوازن و غیرعادلانه در بخش هایی از استان، باعث شده است که استان محروم بماند.

باتوجه به اینکه ما در بین همسایگان قدرتمند از استان قرار گرفتیم، راه توسعه نیازمند دو عنصر سرمایه گذاری و کار جهادی است.

وی افزود: بخشی از سرمایه گذاری ها، به هلدینگ های وزارت کار مرتبط است، هلدینگ های شستا و دیگر حوزه ها مانند انرژی، پتروشیمی و کشاورزی در استان ما حضور ندارند و این فرصت طلایی است که بتوان به نحو احسن از چهره این استان، محرومیت را زدود.

جعفری با بیان اینکه نرخ بیکاری و مهاجرت فزاینده است، گفت: هنوز نرخ بیکاری بالا است و قسمت اعظم خانواده ها، تحت پوشش نهادهای حاکمیتی هستند و مهاجرت از استان رو به افزایش است که علت این مهاجرت، همان نداشتن اشتغال در استان است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه نیازمند دو عنصر سرمایه گذاری و کار جهادی است

راه توسعه نیازمند دو عنصر سرمایه گذاری و کار جهادی است