مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-21اقتصادي

احیاء جنگل های ارس مهدیشهر/ آتش سوزی گزارش نشده است


مهدیشهر_ رییس اداره منابع طبیعی مهدیشهر با بیان اینکه این شهرستان از مهمترین رویشگاه های جنگل های ارس به شمار می رود، گفت: جنگل های مخروبه ارس احیاء خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر واحد مطلق صبح آدینه در تور رسانه ای با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه طی سال گذشته از محل اعتبارات استانی و ملی در حوزه آبخیز داری بالغ بر پنج میلیارد تومان به شهرستان مهدیشهر اختصاص یافت، ابراز داشت: این میزان در سه منطقه گل رودبار، جاشلوبار و هیکو و چاشم هزینه شده است.

وی افزود: در حوزه هیکو اعتباری معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان با حجمی یک هزار و 20 متر مکعب، حوزه چاشم یک میلیارد و 450 میلیون تومان با حجم یک هزار و چهار متر مکعب و جاشلوبار یک میلیارد و 145 میلیون تومان با حجم 700 متر مکعب سنگ و ملات و 180 متر مکعب بندهای گابیون کار انجام شده است.

رییس اداره منابع طبیعی مهدیشهر ضمن بیان اینکه نقش و اهمیت اجرای پروژه های آبخیزداری در پیشگیری از بروز خسارات به مناطق زیر دست بر اثر بارش باران سیلابی است، ابراز داشت: عمده ترین اهداف اجرای پروژه های آبخیزداری کنترل رسوب، مهار سیلاب های مخرب، تغذیه سفره های زیرزمینی و جلوگیری از فرسایش خاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء جنگل های ارس مهدیشهر/ آتش سوزی گزارش نشده است

احیاء جنگل های ارس مهدیشهر/ آتش سوزی گزارش نشده است