مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-07سياسي

سیره زندگانی امام علی(ع) بهترین الگو برای مسلمانان است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر روز امامت و ولایت، گفت: سیره زندگانی امام علی(ع) بهترین الگو برای مسلمانان است.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر روز امامت و ولایت، گفت: سیره زندگانی امام علی(ع) بهترین الگو برای مسلمانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه، اظهار کرد: روز عید غدیر رو امامت و ولایت است و پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر کس که من را دوست دارد از این پس حضرت علی (ع) را دوست بدارد و هر کس من مولای آن هستم از این پس حضرت علی (ع) مولای اوست.

وی افزود: واقعه غدیر در آخرین حج پیامبر اکرم (ص) در بسیاری از کتب اسلامی قید شده و کتاب نهج البلاغه حاوی خطبه ها و کلام نورانی امیرالمومنین (ع) است که باید از آن بهره برد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امیرالمومنین (ع) بهترین الگو برای مسلمانان است، تصریح کرد: باید سیره امام علی (ع) الگویی برای زندگی تمام انسان ها قرار گیرد.

علما با اشاره به 21 تیر سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب، بیان کرد: همگان وظیفه دارند دست های پشت برده مروج بدحجابی را تبیین کنند و خانواده ها نقش بسزایی برای مقابله این تهاجم فرهنگی دارند و باید فرزندان خود را آگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره زندگانی امام علی(ع) بهترین الگو برای مسلمانان است

سیره زندگانی امام علی(ع) بهترین الگو برای مسلمانان است