مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-27ورزشي

بازگشت امید به هواداران ذوب آهن


انتخاب محمد ربیعی به عنوان سرمربی ذوب آهن باعث افزایش امیدواری هواداران این تیم برای بازگشت به روز های اوج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرانجام پس از چند هفته طاقت فرسا و مذاکره باشگاه ذوب آهن اصفهان با گزینه هایی مانند مهدی تارتار، محرم نویدکیا و قاسم حداد ی فر، محمد ربیعی سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را بر عهده گرفت.

تیم فوتبال ذوب آهن یکی از تیم های پرافتخار فوتبال ایران است که در کنار سپاهان، استقلال و پرسپولیس در تمامی ادوار مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته است؛ این تیم که عنوان نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشد، در رقابت های داخلی نیز موفقیت های قابل توجهی را کسب کرده است.

این گزاره البته شرح حال ذوب آهن در گذشته ای نه چندان دور است و سبزپوشان اصفهانی چندسالی است که از روز های اوج خود فاصله گرفته و حتی در مقاطعی خطر سقوط به دسته پایین تر را نیز احساس کردند.

با سیاستی که مدیران باشگاه ذوب آهن در فصول گذشته اتخاذ کرده بودند، تیم فوتبال آقایان این باشگاه هر سال حضور منفعلی در فصل نقل و انتقالات داشت و با تکیه بر بازیکنان جوان و تفکرات کادرفنی برای قرار گرفتن در رده های میانی جدول تیم می بست به طوری که نه خطر سقوط را احساس کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به هواداران ذوب آهن

بازگشت امید به هواداران ذوب آهن