مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-03ورزشي

با بی حجابی در اماکن ورزشی به دشمنان پاس گل ندهیم


پاس گلی که این روزها، در برخی مجموعه های ورزشی استان، از روی ندانم کاری، به مروجان نا آگاه بدحجابی و بی حجابی، در اماکن ورزشی داده می شود، نیازمند رسیدگی است.

- با آغاز فصل تابستان فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان و علاقه مندان به ورزش های همگانی، با بهره مندی از امکانات موجود، در جای جای استان مرکزی آغاز شده است.

بی تردید نقش ورزش و داشتن فعالیت بدنی منظم، یکی از مهم ترین راهکارهای کاهش افسردگی و ضرورت امروز خانواده ها، در جوامع شهری محسوب می شود.

  ورزش و فعالیت های بدنی منظم همچنین می تواند به حفظ مهارت های تفکر و یاد گیری کمک کند و کاهش اضطراب و دور کردن خطر ابتلا به بیماری ها را موجب شود.

با این حال، افزایش ضریب اطمینان خانواده ها به سلامت ورزشگاه ها و سالن های مخصوص بانوان و رعایت حریم عفاف و حجاب، در این اماکن باید دغدغه مسوولان استانی و خانواده ها باشد.

امروزه کلیدی ترین نقطه ای که دشمن بر آن، دست گذاشته حجاب است و باید با حفظ شئونات، در اماکن ورزشی، با هدف محفوظ ماندن ارزش ها، فضای  اطمینان بخش برای خانواده ها ایجاد کرد.

ضروری است امروز هم  برای گسترش و بهینه سازی  فرهنگ عفاف در مراکز و سالن های ورزشی در فصل تابستان، اقداماتی چون اختصاص مراکز ورزشی مناسب ، برای  بانوان به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بی حجابی در اماکن ورزشی به دشمنان پاس گل ندهیم

با بی حجابی در اماکن ورزشی به دشمنان پاس گل ندهیم