مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-03اقتصادي

تولید روزانه 20 تن کمپوست در سایت آق قلا


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان گلستان گفت: روزانه 20 تن کمپوست در سایت پسماند آق قلا از زباله ها تولید می شود .

- حسن ملک شاهکویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: گلستان دارای دو زون غربی و شرقی در رابطه با دریافت زباله است که در حال حاضر زون غربی آن یعنی آق قلا به طور دائم مشغول به کار است.

وی افزود: زون شرقی استان یا همان زباله آزاد شهر به دلیل مشکلاتی از جمله بوی نامطبوع، فضای کم، نفوذ شیرابه به آب های زیر زمینی و جانمایی نادرست امکان دفن زباله را نداشت.

ملک شاهکویی افزود: فقدان تصفیه خانه برای شیرابه های زباله یکی از بزرگترین مشکلات این سایت بود که روزانه 140 هزار لیتر شیرابه این سایت را انتقال دادیم و لندفیل بهداشتی با پوشش استاندارد و خرید دستگاه سیم تریلر و دو دستگاه کشنده به مبلغ 100 میلیارد ریال را برای این سایت انجام دادیم.

همچنین احداث تصفیه خانه شیرابه با اعتبار 70 میلیارد ریال، اورهال نمودن دستگاه ها و احداث سکوی حمل از دیگر اقداماتی است که برای سایت آزاد شهر انجام شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان افزود: طرح مطالعاتی مکان یابی برای سایت آزاد شهر از دیگر اقدامات اساسی بوده که طرح مطالعاتی اتمام یافته و منتظر اعلام نظر محیط زیست هستیم، به محض موافقت این نهاد و دیگر نهادهای مرتبط کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 20 تن کمپوست در سایت آق قلا

تولید روزانه 20 تن کمپوست در سایت آق قلا