مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-07سياسي

کلان بیمارستان «غدیر» با حضور رییس جمهور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

- دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی غدیر در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی غدیر در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه ساخت کلان بیمارستان غدیر در قالب طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش به همت یکی از خیرین سلامت در سال 1390 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع کلید خورد و در سال 1394 با پیشرفت فیزیکی حدود 5 درصد جهت تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شد.

با شروع دولت مردمی سیزدهم و تأکیدات حجت الاسلام رییسی مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام عملیات اجرایی پروژه با فوریت پیگیری و با حمایت های مسئولین و اهتمام شبانه روزی، با هزینه ای بالغ بر 1،400 میلیارد تومان تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان بیمارستان «غدیر» با حضور رییس جمهور افتتاح شد

کلان بیمارستان «غدیر» با حضور رییس جمهور افتتاح شد