مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-26فرهنگي

ویراست سوم «انسان شناسی یاری گری» رونمایی می شود


آیین رونمایی از ویراست سوم کتاب «انسان شناسی یاری گری» نوشته مرتضی فرهادی فردا سه شنبه 6 تیر توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

- آیین رونمایی از ویراست سوم کتاب انسان شناسی یاری گری نوشته مرتضی فرهادی فردا سه شنبه 6 تیر توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از ویراست سوم کتاب انسان شناسی یاری گری نوشته مرتضی فرهادی پژوهشگر مردم شناسی و جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی فردا سه شنبه 6 تیر با حضور جمعی از صاحبنظران، توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

کتاب انسان شناسی یاری گری کتابی با محوریت مسئله همکاری در دنیای رقابتی مدرن است و ابعاد مختلف و جدیدی از این موضوع قدیمی را کالبدشکافی می کند؛ موضوعی که شاید در ابتدا خواننده را به یاد تعاونی های سنتی روستایی و مسائل تکراری بارها گفته شده پیرامون آن ها بیندازد؛ اما تنها خواندن چند صفحه آغازین این کتاب کافی است که مخاطب برای خواندن بقیه آن وسوسه شود.

نویسنده در این کتاب بر آن است تا همکاری را در هر لباس و با هر رنگی معرفی نماید؛ تا جایی که گاهی این ساخت های رفتاری و همکاری تا عالم جانوران نیز کشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویراست سوم «انسان شناسی یاری گری» رونمایی می شود

ویراست سوم «انسان شناسی یاری گری» رونمایی می شود