مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-02فرهنگي

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم


مربی گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده گفت: در مرحله اول جشنواره ملی سرود رضوی در بخش های رقابتی، صحنه ای و پاتوقی حدود 35 هزار دانش آموز در قالب 436 گروه در رشته های مختلف شرکت کردند که از میان آنها گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده برگزیده شد.

- محمد مهدی یزدانبخش مربی گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده در گفتگو با خبرنگار فارس در آباده در خصوص دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی توضیح داد و گفت: هرساله بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با همکاری وزارت ارشاد و آموزش و پرورش زیر نظر آستان قدس رضوی جشنواره ای تحت عنوان سرود ملی رضوی برگزار می کنند.

  او ادامه داد: امسال میزبان این جشنواره استان گلستان به مرکزیت گرگان است و اختتامیه را در تاریخ 20 تا 23 تیرماه برگزار میکند.

  او در خصوص بخش ها و تعداد شرکت کنندگان اظهار داشت: در مرحله اول در بخش های رقابتی، صحنه ای و پاتوقی حدود 35 هزار دانش آموز در قالب 436 گروه در رشته های مختلف شرکت کردند.

  او به برگزیدگان این مسابقه پرداخت و گفت: از میان 436 گروه حدود 36 گروه برگزیده شدند و به مرحله نهایی راه یافتند که 10 گروه در بخش پاتوقی انتخاب شدند و از میان آنها گروه سرود کریم اهل بیت آباده و گروه دیگری از لار فارس نیز جزء برگزیدگان این بخش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم