مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03فرهنگي

«نمایش معنا» تلاشی برای پیوند روایت و اندیشه روایت پردازی است


نویسنده کتاب «نمایش معنا» گفت این اثر تلاشی برای پیوند بین بحث روایت و اندیشه روایت پردازی با نگرش ایرانی و پیوندش با حوزه های نمایشی که معمولاً در فرهنگ عامه و فولکلور ایران جاری است.

- نویسنده کتاب نمایش معنا گفت این اثر تلاشی برای پیوند بین بحث روایت و اندیشه روایت پردازی با نگرش ایرانی و پیوندش با حوزه های نمایشی که معمولاً در فرهنگ عامه و فولکلور ایران جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست رونمایی از کتاب نمایش معنا شامل بررسی تحلیلی شیوه اقتباس نمایشی وفادارانه از داستان های نمادین و رمزی ادبیات فارسی نوشته مجید آقایی با حضور مزدا مرادعباسی و تعدادی از اهالی کتاب و رسانه توسط انتشارات صاد در کافه لید برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید آقایی گفت: یکی از موهبت هایی که نصیب هر پژوهشگری می شود این است که اثر پژوهش اش در ارتباط با ناشری به چاپ برساند که دغدغه امر پژوهشی را داشته باشد.

من بی نهایت خدا را شاکرم و از مدیریت و دست اندرکاران انتشارات صاد تشکر می کنم به خاطر مفاهمه ای که درباره این کتاب داشتند و همچنین به خاطر دغدغه هایی که در باب روایت ایرانی و تألیف متونی در ارتباط با شیوه نگرش ایرانی به جهان هستی داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نمایش معنا» تلاشی برای پیوند روایت و اندیشه روایت پردازی است

«نمایش معنا» تلاشی برای پیوند روایت و اندیشه روایت پردازی است