مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-22سياسي

جهاددانشگاهی طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند


رییس جهاددانشگاهی همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشوربا آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی همزمان با برگزاری پنجاه دومین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشوربا آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرد.

دکتر مسلمی نایینی در این دیدار که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف فنی و مهندسی؛ پزشکی و سلامت؛ کشاورزی و دامپروری؛ علوم انسانی، اجتماعی و .

پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و برنامه های بزرگی در جهاددانشگاهی دنبال می شود، گفت: برنامه ریزی شده تا در استان های مختلف کشور بر اساس ظرفیت های بومی هر منطقه، تحولی بزرگ رقم زده شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با جهاددانشگاهی، وظیفه و رسالت این نهاد را بسیار سنگین خواند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی باید طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند، گفت: این نهاد همانند گذشته باید همچنان پیشرو باشد و به اجرای طرح هایی برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند

جهاددانشگاهی طرح های زمین مانده در کشور را به سرانجام برساند