مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-18سياسي

3 هزار زائر اربعین در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) الموت غربی اسکان می یابند


احمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: موکب الموت غربی با نام مبارک حضرت ابوالفضل العباس از سال 1396 به ثبت رسید.

در آن سال این موکب تعهد داشت هزار پرس غذا در هر وعده طی 10 روز قبل از اربعین ارائه کند که به خوبی انجام شد و حتی در 5 روز آخر همان سال به 2 هزار پرس در هر وعده رسید.

وی افزود: در سال های 97 و 98 با حمایت و استقبال مردم الموت غربی توان خود را افزایش دادیم و در اربعین، 3 هزار پرس در هر وعده تقدیم زائران شد.

در سال 99 به دلیل کرونا اعزام وجود نداشت و در سال 1400 نیز این موکب جزو مواکبی بود که در اربعین حضور داشت.

مسوول موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) الموت غربی تصریح کرد: در سال 1400، اقلام دریافتی از مردم را بین موکب های استان قزوین توزیع کردیم و همچنین نیروهای خدماتی موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) الموت غربی به دلیل نیاز موکب های استان تهران، به کمک آن ها شتافتند.

احمدی ادامه داد: سال 98 با همراهی مسجد ولایت و سال 1401 در هیات الی الحبیب، وظیفه تهیه اطعام زائرانی را که در این مواکب اسکان داشتند به موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) سپرده شد که خوشبختانه به خوبی این امر انجام گرفت.

وی با اشاره به برنامه های این موکب برای اربعین سال 1402، بیان کرد: امسال موضوع تامین اسکان را به صورت جدی مورد توجه قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار زائر اربعین در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) الموت غربی اسکان می یابند

3 هزار زائر اربعین در موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) الموت غربی اسکان می یابند