مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:452023-06-22پزشكي

خدمات به بیماران بستری در مناطق فاقد بیمارستان رایگان است


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از ارائه خدمات رایگان به بیماران بستری در مناطقی که بیمارستان ندارد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در سفر خود به استان یزد در دیدار با استاندار یزد از رایگان شدن فرانشیز بیماران مناطق فاقد مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان، ارائه خدمات به بیماران بستری در مناطقی که بیمارستان ندارد به صورت رایگان بوده و مراجعه کننده هنگام ترخیص از بیمارستان نباید هزینه پرداخت کند.

وی با اشاره به اجرای 10 طرح فعال در حوزه تامین اجتماعی در استان یزد افزود: بیمارستان 105 تخخوابی یزد که ویژه بیماران سرطانی است به صورت ویژه در حال پیگیری بوده و با پیشرفت 85 درصدی، مرحله دوم مناقصه آن پانزدهم تیرماه برگزار می شود تا تامین اعتبار صورت گرفته و به زودی تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از ساخت درمانگاه آزادشهر خبر داد و گفت: طراحی این پروژه در حال انجام است و مناقصه آن به زودی برگزار خواهد شد.

موسوی بیان کرد: بنا به پیشنهاد استاندار یزد و با توجه به ظرفیت خوب گردشگری استان و استقبال خوب مسافران خارجی از این شهر، هتل پنج ستاره در مجموعه گردشگری یزد پیش بینی شده و در حال بررسی و جمع بندی آن هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات به بیماران بستری در مناطق فاقد بیمارستان رایگان است

خدمات به بیماران بستری در مناطق فاقد بیمارستان رایگان است