مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-12اجتماعي

زیرساخت های مرز چذابه تا قبل از مراسم اربعین آماده می شود


زیرساخت های لازم برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین در مرز چذابه در حال انجام است و تا قبل از اربعین برای پذیرایی از زائران آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سیلاوی عصر امروز چهارشنبه در بازدید از وضعیت زیرساختی مرز چذابه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی بیان کرد: تکمیل و تقویت زیرساخت های اربعین حسینی در مرز چذابه با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: همه عوامل و دستگاه های شهرستان دشت آزادگان با تمام توان و به طور جدی پای کار هستند تا در مراسم اربعین حسینی امسال به صورت شایسته پذیرای زائران حسینی باشیم.

سیلاوی گفت: طرح هایی همچون احداث سرویس های بهداشتی، فضای سبز، اصلاح شبکه برق، ساماندهی محوطه پارکینگ ها، بهره برداری سریع از مخزن 2 هزار و 500 مترمکعبی تأسیسات آب و همچنین لایروبی شبکه فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان آزادگان افزود: اصلاح و روشنایی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی از شهر کوت سید نعیم این شهرستان تا پایانه چذابه ظرف 20 روز آینده به اتمام می رسد.

وی گفت: نصب علائم هشدار دهنده، تکمیل گاردریل شهر کوت سید نعیم تا ابوحمیظه و خروجی سوسنگرد تا پل سابله و روکش آسفالت مسیرهای منتهی به پایانه مرزی و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز و پر تردد زائران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مرز چذابه تا قبل از مراسم اربعین آماده می شود

زیرساخت های مرز چذابه تا قبل از مراسم اربعین آماده می شود