مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-22سياسي

اعتراض نمایندگان مجلس به عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار


جمعی از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای به اجرای ناقص قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار اعتراض کرده و از قوه قضاییه خواستند تا بر حسن اجرای این قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه ای به اجرای ناقص قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار اعتراض کرده و از قوه قضاییه خواستند تا بر حسن اجرای این قانون، نظارت کند.

متن بیانیه نمایندگان که در حال امضا در صحن علنی مجلس می باشد، به شرح زیر است: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار بیانگر اراده نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای مانع زدایی از مسیر پر پیچ و خم اخذ مجوزهای کسب وکار و حذف انحصارهای ضد مردم است.

این قانون که پس از ماه ها کار تخصصی و کارشناسی به تصویب رسید، اخیرا نیز مجددا از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورد تعریف و تمجید قرار گرفت.

هم اکنون علی رغم اجرای ناقص قانون اما باز هم آثار و برکات این قانون به خوبی آشکار شده است و جز ذی نفعان انحصار و دشمنان مردم هیچ کس نمی تواند این خیرات فراوان را انکار کند.

پذیرفته شدن 9500 نفر در آزمون سردفتری سال 1401، ایجاد زمینه اشتغال 37 هزار نفر و دو برابر شدن سرانه عمومی دسترسی به خدمات ثبتی، در صورت تکمیل فرآیند، بخشی از آثار این قانون در حوزه سردفتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نمایندگان مجلس به عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار

اعتراض نمایندگان مجلس به عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار