مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27پزشكي

نظارت 64 اکیپ دامپزشکی در آذربایجان غربی در عید قربان


مدیرکل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: نظارت بر ذبح دام های قربانی در روز عید قربان با 64 اکیپ به تعداد 130 نیروی فنی دامپزشکی این استان در مناطق مختلف تشدید می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: نظارت بر ذبح دام های قربانی در روز عید قربان با 64 اکیپ به تعداد 130 نیروی فنی دامپزشکی این استان در مناطق مختلف تشدید می شود.

سید امید خلیل زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انجام سنت حسنه قربانی در روز عید قربان اظهار کرد: نیروهای فنی اعم از دامپزشک، بازرس گوشت و ناظرین شرعی در این نظارت ها حضور دارند.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت قربانی و تامین بهداشت عموم، اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی با هماهنگی بعمل آمده با استانداری، فرمانداری ها، شهرداری ها، امامان جمعه و جماعات و با 19 اکیپ ثابت و 45 اکیپ سیار در سطح استان آماده پذیرش دام های نذری و قربانی(گاو، گوسفند و بز) جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی، بهداشتی و شرعی در روز عید سعید قربان بطور رایگان است.

به گفته خلیل زاده، با توجه به اینکه در روز عید قربان عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به کشتار و فروش دام های مشکوک در میادین و چهارراه های بزرگ شهر تحت پوشش دام قربانی و نذری می کنند، توصیه می شود شهروندان دام های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 64 اکیپ دامپزشکی در آذربایجان غربی در عید قربان

نظارت 64 اکیپ دامپزشکی در آذربایجان غربی در عید قربان