مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-10ورزشي

رفع دغدغه قهرمان تکواندو با حل شدن مشکل اشتغال


«دانیال بزرگی» قهرمان مازندرانی تکواندو با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو کرد و مقرر شد این ورزشکار در یکی از کارخانجات شهرستان بابل مشغول به کار شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری؛ بعد از پخش فیلمی از محل زندگی قهرمان مازندرانی، و اوضاع زندگی اش، همه نگاه ها به این قهرمان مازندرانی معطوف شد.

دانیال بزرگی قهرمان مازندرانی تکواندو با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو کرد.

بعد از حضور عادل عالیشان به همراه رییس فدراسیون تکواندو در منزل دانیال بزرگی و پیگیری جهت رفع مشکلات این قهرمان، دانیال بزرگی با حضور در اداره کل خواستار حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران و قهرمانان شد.

عادل عالیشان نیز در این دیدار اعلام کرد؛ برای موفقیت ورزشکاران و مخصوصا قهرمانان ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: از طریق اداره ورزش و جوانان بابل و هیأت تکواندو، قطعا پیگیر امور دانیال بزرگی هستیم تا این قهرمان، در این دوران از تمرینات حرفه ای عقب نماند.

همین چند وقت پیش، دوپینگ دانیال بزرگی، ملی پوش تکواندوی ایران به دلیل مصرف دارویی از خانواده استرویید آنابولیک در رقابت های گرنداسلم چین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع دغدغه قهرمان تکواندو با حل شدن مشکل اشتغال

رفع دغدغه قهرمان تکواندو با حل شدن مشکل اشتغال