مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-18اقتصادي

طرح کارخانه های لبنی برای توزیع شیر مدارس


انجمن صنایع لبنی طرحی را ارائه کرده است که شیر مدارس در همه مدارس ابتدایی سطح کشور توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در دومین همایش زنجیره لبنی ایران که هفته جاری برگزار شد فعالان زنجیره لبنی ایران 4 اقدام فوری زیر را در خصوص کاهش هزینه های ملی روندهای جاری خواستار شدند.

 فعالان این صنعت در این همایش، توسعه تولید شیر خام با اولویت دامداریهای کوچک مقیاس در مناطق غیر برخوردار را با همکاری دولت خواستار شدند زیرا معتقدند دامداری های کوچک نقش موثری در تولید شیرخام دارد بویژه در مناطق محروم اهمیت آن محسوس تر است.

این فعالان همچنین به اجرای طرح توزیع  شیر در مدارس ابتدایی 5 دهک جمعیت کم برخوردار از محل بودجه عمومی تاکید کردند، آنها حتی طرحی را در این باره ارائه کردند که اجرای طرح توزیع شیر مدارس را تسهیل خواهد کرد.

محمدرضا بنی طبا در باره طرح انجمن صنایع لبنی درباره توزیع شیر مدارس گفت: در این طرح کارخانه های لبنی حدود 13 درصد از  حاشیه سود خود را به شرط حمایت دولت کم می کنند تا شیر مدارس در سطح مدارس ابتدایی کل کشور توزیع شود.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: دولت هم می تواند به ازای آن 9 درصد ارزش افزوده را از کارخانه های لبنی نگیرد و با حمایت این دو بخش شیر در همه مدارس ابتدایی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کارخانه های لبنی برای توزیع شیر مدارس

طرح کارخانه های لبنی برای توزیع شیر مدارس