مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-17اقتصادي

بیش از چهار هزار و 900 خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام این خبر افزود: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خبر داد: بیش از چهار هزار و 900 خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شد ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام این خبر افزود: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، چهار هزار و 921 خودرو در سطح منطقه دو گانه سوز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حجت مدنی امروز در این باره گفت: تاکنون پنج هزار و 746 دستگاه خودرو در سامانه GCR.

niopdc.

ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد چهار هزار و 921 خودرو دو گانه سوز شدند و 825 دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی با اشاره به آغاز دوگانه سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دو گانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود 75 درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود.

مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم ترین سوخت های رایج در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از چهار هزار و 900 خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شد

بیش از چهار هزار و 900 خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شد