مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-13سياسي

اجرای طرح شهید الله دادی برای اولین بار در یزد


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد از اجرای طرح شهید الله دادی برای اولین بار در یزد خبر داد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و در دو حوزه صنعت و صنف اجرا می شود.

- ایسنا/یزد معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد از اجرای طرح "شهید الله دادی" برای اولین بار در یزد خبر داد و گفت: این طرح به صورت تخصصی و در دو حوزه صنعت و صنف اجرا می شود.

محمدجعفر حسینی با اشاره به ملاقات های مردمی که تاکنون صورت گرفته است، اظهار کرد: همیشه در جلسات ملاقات مردمی، مردم برای درخواست های خود به سمت دستگاه ها مراجعه می کنند و با توجه به نوع درخواست ها و نیازهای بسیار پراکنده، حجمی از درخواست ها بدون پاسخ یا اقدام نشده باقی می ماند.

وی در رابطه با طرح شهید الله دادی ، افزود: این طرح ملاقات ها به صورت تخصصی بوده و حجم و گستره خاصی ندارد و در این طرح مسئولین به سمت مردم و متقاضیان می روند.

معاون فرماندار با بیان اینکه طرح شهید الله دادی صرفا در دو موضوع اجرایی می شود، گفت: اول، تخصصی کار کردن؛ دوم، رفتن به سمت دستگاه و کسی که نیاز به خدمات دارد.

وی با بیان اینکه تخصص طرح شهید الله دادی صرفاً برای صنف و صنعت است، گفت: در این طرح ابتدا با متولیان صنایع، جلساتی برگزار می شود، مشکلات و درخواست های آنها را از روسای دستگاه مورد بررسی قرار می دهیم، سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید الله دادی برای اولین بار در یزد

اجرای طرح شهید الله دادی برای اولین بار در یزد