مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-30سياسي

قداست قرآن با آتش زدن آن از بین نمی رود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: قداست قرآن کریم در طول تاریخ با اهانت ها و آتش زدن این کتاب آسمانی از بین نرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به هتک حرمت دولت سوئد به ساحت مقدس کلام الله مجید اظهار کرد: اروپایی ها در عید بزرگ مسلمان ها به مسلمان ها عیدی شومی دادند و پلیس سوئد رسماً به یک گروه افراطی اجازه داد که قرآن را آتش بزند و این گروه فتیله را بالا کشیده و در داخل مسجد اصلی استکهلم قرآن را به آتش کشیدند در سال 1401 نیز پلیس رسماً به یک گروه که قصد آتش زدن قرآن را داشت اجازه داده بود که قرآن را آتش بزند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل دولت سوئد این است که در اروپا همه چیز آزاد است و ما آزادی را با هیچ اعتقادی محدود نمی کنیم حتی تظاهرات علیه خداوند آزاد است حتی تلویث تورات و انجیل در ملأ عام جایز است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: آنها اهانت به هم جنس ها و اهانت بر پرچم آنها و اهانت به هولوکاست را اصلاً بر نمی تابند اما ناراحت و تحریک کردن حدود دو میلیارد مسلمان را مجاز می دانند علت فقط یک چیز است آنها همجنس ها و یهودی ها را انسان و مسلمان ها را اصلاً انسان نمی دانند در نتیجه ناراحتی مسلمان ها برای آنها اهمیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قداست قرآن با آتش زدن آن از بین نمی رود

قداست قرآن با آتش زدن آن از بین نمی رود